Lirik Lagu Nur Kasih

Disetiap saat aku selalu menanti. Bagaikan permata di celahan kaca. Lewat ini ku rasakan kasih kian ku dambakan resah hati yang ku pendam pada takdir dan harapan detik waktu dan suratan siapa. Bukan aku tak cinta kepada mu semakin kurela kau lah satu di dunia tapi kau tak mengerti getaran rasa hati ini masih ada kucari.

lirik lagu nur kasih
Nur Kasih Lirik Chord Nur kasih bagaikan permata di celahan kaca

lirik lagu nur kasih. Ya allah, kurniakanlah kami isteri yang solehah, zuriat dan keturunan kami sebagai penyejuk di mata, penenang di hati. Kau lah satu di dunia. Bukan aku tak cinta kepada mu semakin kurela kau lah satu di dunia tapi kau tak mengerti getaran rasa hati ini. Lewat ini ku rasakan kasih kian ku dambakan resah hati yang ku pendam pada takdir dan harapan Bimbing kami menjadi hambamu yang sole. Resah hati yang ku pendam.

Kau Lah Satu Di Dunia.


Bukan aku tak cinta kepada mu semakin kurela kau lah satu di dunia tapi kau tak mengerti getaran rasa hati ini masih ada kucari. Bukan aku tak cinta kepada mu semakin kurela kau lah satu di dunia tapi kau tak mengerti getaran rasa hati ini masih ada kucari kau. Disetiap saat aku selalu menanti.

Bagaikan Permata Di Celahan Kaca.


Bertemu cinta |ost nur kasih the movie penyanyi : Pada mu semakin ku rela. Kau lah satu di dunia.

Resah Hati Yang Ku Pendam.


By admin | august 12, 2020. Kau lah satu di dunia. Bukan aku tak cinta kepada mu semakin kurela kau lah satu di dunia tapi kau tak mengerti getaran rasa hati ini.

Bagaikan Permata Di Celahan Kaca.


Lewat ini ku rasakan kasih kian ku dambakan resah hati yang ku pendam pada takdir dan harapan Layanan mobile dari situs entertainment terbesar. Dapatkan lirik lagu lain oleh.

Ya Allah, Kurniakanlah Kami Isteri Yang Solehah, Zuriat Dan Keturunan Kami Sebagai Penyejuk Di Mata, Penenang Di Hati.


Bimbing kami menjadi hambamu yang sole. Lewat ini ku rasakan kasih kian ku dambakan resah hati yang ku pendam pada takdir dan harapan detik waktu dan suratan siapa.

Popular Posts

Sg Long Medical Center

Semakan Jadual Permohonan Dan Bayaran Pinjaman

Ku Ada Kamu Lirik

Karma Desa Park City

The Park Residence Bangsar South

Resepi Biskut Semperit Susu

Sup Ketam Untuk Denggi

Kami Food Services Sdn Bhd

Cara Bawa Motor Clutch

Resepi Mee Sanggul Goreng